Cómo funciona JustAnswer:
  • Preguntar a un Experto
    Los expertos tienen muchos conocimientos valiosos y están dispuestos a ayudar en cualquier pregunta. Credenciales confirmadas por una empresa de verificación perteneciente a Fortune 500.
  • Obtener una respuesta profesional
    Por correo electrónico, mensaje de texto o notificación mientras espera en su sitio. Haga preguntas de seguimiento si lo necesita.
  • Garantía de satisfacción plena
    Garantizamos tu satisfacción.
Formule su propia pregunta a D.Soto
D.Soto
D.Soto, Técnico Informático
Categoría: Informática
Clientes satisfechos: 1083
Experiencia:  Especialista en desarrollo de Software y Hardware.
54216380
Escriba su pregunta sobre Informática aquí...
D.Soto está en línea ahora

HP Pavillion model A6300F. Will not start. Run diag and

Pregunta del cliente

HP Pavillion model A6300F. Will not start. Run diag and gives memory test fails with error code B10me-1. I unpluged everything and then started. still will not come up after saying that windows is loading files. Then that a problem has been found and ....
Enviada: hace 6 año.
Categoría: Informática
Experto:  Jose Mari escribió hace 6 año.
Good morning,

Please visit the following HP website which indicates which is the reason for failure. This is the website:
http://h30434.www3.hp.com/t5/Desktop-Operating-systems-and/Error-code-B10ME-1/td-p/790949

In turn, I recommend that if the CPU is under warranty, contact HP to arrange repair of the memory through the use of the guarantee.

For any clarification or questions, please contact me. If you believe that the answer provided is invalid, please mark the answer as correct.

We look forward to hearing from you, receive a greeting,
Experto:  Rubén Díaz escribió hace 6 año.

Welcome to the support service Just answer.

 

Hello,

This problem indicates is because you have to physically damaged RAM, the only solution is to change it.

You can contact a provider at the following address:

 

http://h20141.www2.hp.com/Hpparts/CountryChoice.aspx?mscssid=B7AC2D76108E4177A1B6876AE56A77D7&valid=False

 


Greetings.

 

(If you've been helpful, please accept my answer)

Experto:  D.Soto escribió hace 6 año.
Hola, ¡Bienvenido a JustAnswer!

You must reload your OS again.