Cómo funciona JustAnswer:
  • Preguntar a un Experto
    Los expertos tienen muchos conocimientos valiosos y están dispuestos a ayudar en cualquier pregunta. Credenciales confirmadas por una empresa de verificación perteneciente a Fortune 500.
  • Obtener una respuesta profesional
    Por correo electrónico, mensaje de texto o notificación mientras espera en su sitio.
    Haga preguntas de seguimiento si lo necesita.
  • Garantía de satisfacción plena
    Garantizamos tu satisfacción.
Formule su propia pregunta a Ing. Navas
Ing. Navas
Ing. Navas, Ing. en Electrónica
Categoría: Informática
Clientes satisfechos: 1925
Experiencia:  Especializado en HW, SW e Infraestructura de Redes.
61714763
Escriba su pregunta sobre Informática aquí...
Ing. Navas está en línea ahora

this is frustrating,. ALL i WANTO KNOW IS WHEN YOU ARE GOING

Pregunta del cliente

this is frustrating,. ALL i WANTO KNOW IS WHEN YOU ARE GOING TO CONECT MY XXXXXXXX PHONE. I NEED A SUPPER EXPERT

Enviada: hace 4 año.
Categoría: Informática
Experto:  Ing. Navas escribió hace 4 año.
Are you talking about a MagicJack?

Can you tell me more about this issue?
Cliente: escribió hace 4 año.

yes i am talking about a magicjack phone number xxxxxxxxxxxxxxxx. 24th of feb. I subscribed to a 5year plan paid with my visa xxx x xxxxx xxx x good thru 04/15 security no. XXX. my email is [email protected]. PLEASE ANSWER ME .AND TURN ON MY PHONE. IT HAS BEEN DISCONECTED FOR 5 OR 6 DAYS. I CAN NOT THINK OF ANY MORE TO TELL YOU . PLEASE NO MORE QUESTIONS ,TURN ON MY PHONE IN ENGLISH

Experto:  Ing. Navas escribió hace 4 año.
...thanks for the info.

It looks like you have an Account Problem, we are tech support so I need you to contact Customer Support, please get in to this link: https://service.liveperson.net/hc/61732089/?cmd=file&file=visitorWantsToChat&am p;site=61732089&byhref=1&SESSIONVAR!skill=tech&SESSIONVAR!kb=2919858993325451883&SESSIONVAR!Ticket=LTK41901939301X&SESSIONVAR!ExitSurveyScore=&VISITORVAR!NumberOfVisits=

Fill up the information and explain the situation as well as you already did it here, Customer Support have access to your account and have tools to correct it.

can you do that for me?
Experto:  Ing. Navas escribió hace 4 año.
...¿is there any thing else that I can do for you?

* Do not forget to rate the quality of my answer!