Cómo funciona JustAnswer:
  • Preguntar a un Experto
    Los expertos tienen muchos conocimientos valiosos y están dispuestos a ayudar en cualquier pregunta. Credenciales confirmadas por una empresa de verificación perteneciente a Fortune 500.
  • Obtener una respuesta profesional
    Por correo electrónico, mensaje de texto o notificación mientras espera en su sitio. Haga preguntas de seguimiento si lo necesita.
  • Garantía de satisfacción plena
    Garantizamos tu satisfacción.
Formule su propia pregunta a Ing. Navas
Ing. Navas
Ing. Navas, Ing. en Electrónica
Categoría: Informática
Clientes satisfechos: 1942
Experiencia:  Especializado en HW, SW e Infraestructura de Redes.
61714763
Escriba su pregunta sobre Informática aquí...
Ing. Navas está en línea ahora

I have two magic jacks, one at home

Pregunta del cliente

I have two magic jacks, one at home xxxxxxxxxxxxx and one at the office xxxxxxxxxx. I am trying to renew the office one, however there seems to be a confusion in e mail addresses (the same for both) and the passwords for both. When I ask you for help you take me directly to my form of payment. I need to sort this problem out before I go to the form of payment. I need both claerly identified. The home magic jack is paid up for 5 years.

Enviada: hace 3 año.
Categoría: Informática
Experto:  Ing. Navas escribió hace 3 año.

Well come to Just Answer, my name is***** assist you!

As I can see, the problem is in your account, in order to solve this We need to contact Customer Service, they will help us to identify the accounts and renew the subscription.

Click over the next link: MigicJack Cust Serv

Fill up the information and follow the instructions.

* Remember to rate the quality of my service

Experto:  Ing. Navas escribió hace 3 año.
...Anything else that I can do for you?
Experto:  Ing. Navas escribió hace 3 año.
...Following up case, I would like to know if you followed my suggestion?

* Please, remember to rate the quality of my service.