Cómo funciona JustAnswer:
  • Preguntar a un Experto
    Los expertos tienen muchos conocimientos valiosos y están dispuestos a ayudar en cualquier pregunta. Credenciales confirmadas por una empresa de verificación perteneciente a Fortune 500.
  • Obtener una respuesta profesional
    Por correo electrónico, mensaje de texto o notificación mientras espera en su sitio. Haga preguntas de seguimiento si lo necesita.
  • Garantía de satisfacción plena
    Garantizamos tu satisfacción.
Formule su propia pregunta a arenyscomputer
arenyscomputer
arenyscomputer, Aprendizaje propio
Categoría: Mac
Clientes satisfechos: 166
Experiencia:  Trabajando desde el 2004, para ofrecerle nuevas y más comodas soluciones a sus problemas.
53662816
Escriba su pregunta sobre Mac aquí...
arenyscomputer está en línea ahora

The ID of my iCloud account ([email protected]) is wrong

Pregunta del cliente:

The ID of my iCloud account ([email protected]) is wrong and I can not have acces to the account. I tried to eliminate the account and the password XXXXX the wrong account name is XXXXX XXXXX do not know it. My password XXXXX my Apple iOS account doesn´t work. What I have to do.

Thanks for your assistance.

Best regards

Dr. Juan Jorge Heinrich [email protected]
Enviada: hace 3 año.
Categoría: Mac
Experto:  arenyscomputer escribió hace 3 año.
Hi, thanks for using JustAnswer to solve their problems.

Good night,

Have you tried to reset the password XXXXX iCloud?

The link is: https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid

Try resetting the password XXXXX this link.

If you still can not access the account, let me know to look for some other alternative.

Thank you.

PS: Do not forget to evaluate my answers.
Cliente: escribió hace 3 año.


The queston is that the ID of my iCluod account ([email protected]) do not coincide with that of Apple [email protected]. I tried to recover the password XXXXX the iCloud account and no answer email is generated. I tried to eliminate the iCluod account but the password XXXXX XXXXX for such action.


Thanks for your help. Best regards


Dr. Juan Jorge Heinrich

Experto:  arenyscomputer escribió hace 3 año.
Good afternoon,

Unfortunately in this case, you can not do any more action to deal directly with iCloud for you to resolve the conflict there.

Email for contact iCloud is: https://getsupport.apple.com/Issues.action

The actions are:
1. Contact Us
2. iCloud
3. The topic is not listed
4. Write the message.

Explain everything I explained to my great detail. They will look at to see what they can do with their accounts.

We are not part of iCloud and we can not do such actions.

If you need me for anything else, you can answer the same ticket.

Thank you.

PS: Remember to value my answers.
arenyscomputer y otros otros especialistas en Mac están preparados para ayudarle
Cliente: escribió hace 3 año.


Si reseteo todo el ipad ¿este problema se soluciona??


Gracias


Juan Jorge Heinrich