Bon dia
Estic fent un tractament d ansietat i volia saber aprox quan temps pot trigar en curarse ?.porto 2 anys
Per altre banda vaig fer un tractament de principi de Khron fa 3 anys i vaig llegir que l hospital de Bellvitje deia que podia provocar ansietat despres del tractament
tinc un ritme de feina amb bastant stress pero no se si pot ser que no em vaig cuidar molt despres del tractament d inflamacio del intesti
Espero les seves respostes. Moltes gracies , merce

Experto:  psicocentro escribió hace 4 año.
.
Hola i gràcies per utilitzar el nostre servei!
He llegit atentament la seva consulta i pas a contestar-li.
Com psicòleg no puc dir-li si hi ha relació entre el principi de Khron i l'ansietat ja que seria una pregunta pertanyent a la categoria de medicina.
En qualsevol cas, si m'agradaria fer-li algunes consideracions relatives a la seva situació.
Dedueixo del seu relat que el tractament que està vostè seguint per l'ansietat és un tractament farmacològic. En aquest cas, la meva primera recomanació seria la d'incorporar un abordatge psicoterapèutic en paral · lel al tractament mèdic. Trobará adreces fiables de psicòlegs especialitzats a través del Col · legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya.
També m'agradaria respondre a la segona del seves preguntes. L'estrès i l'ansietat si poden tenir relació en moltes ocasions, però també pot aparèixer un quadre d'ansietat sense ser detonat per un quadre de estrès.
Mentre s´ho pensa i troba al psicòleg, m'agradaria recomanar la lectura del següent llibre:
Espero haver-li estat útil. Pot seguir preguntant sense cost addicional després de valorar la meva resposta.
Rebi una cordial salutaçió.
.